Чим ми можемо вам допомогти?

Популярні запитання

Яка гарантія на термінал Смарт Каса?

Гарантія на Смарт Касу становить 12 місяців з моменту активації пристрою. Умови гарантійних випадків вказані у гарантійному талоні.

Де можна придбати термінал Смарт Каса?

Ви можете придбати термінал Смарт Каса на нашому інтернет сайті натиснувши кнопку купити онлайн. Також Ви можете придбати Смарт Касу в будь якого з наших авторизованих дилерів у вашому регіоні, знайдіть найближчього диллера у розділі «Партнери»

Як поєднати термінал Смарт Касу з моєю касовою системою?

Інтеграція з іншими касовими системами здійснюється по API/SDK. Для реалізації технічного підключення заповніть заявку нижче, після чого з Вами зв'яжеться наш спеціаліст.

Чи є сервісне обслуговування в моєму регіоні?

Ми завжди працюємо над розширенням нашої авторизованної дилерскої мережі. Ви можете перевірити наявність авторизованого сервісного партнера у вашому регіоні. Вирішення сервісних питань залежить від її складності, але в будь-якому разі це буде зроблено в найкоротші строки через систему online-обробки звернень – усі розпорядження автоматично надсилаються відповідальним спеціалістам.

Де можна придбати захистний чохол?

Ви можете придбати захистний чохол у наших авторизованих партнерів та агентів, знайдіть найближчого до Вас партнера у розділі «Партнери»

Де можна придбати папір для терміналу Смарт Каса?

Термо стрічку можно придбати у наших авторизованих партнерів та агентів або самостійно в магазинах канцтоварів.

Навіщо мені Смарт Каса?

Завдяки еквайрингу Ви підвищуєте середній чек та збільшуєте товарообіг приблизно на 21%, а завдяки касовому ПЗ Ви автоматизуєте продаж товарів, контролюєте роботу персоналу та отримуєте звіти та аналітику щодо ефективності ведення Вашого бізнесу.
Програмний РРО збереже від штрафних санкцій зі сторони податкової інспекціЇ з моменту вступу в дію Закону №1053-1

Як швидко буде доставлена моя Смарт Каса?

Після отримання необхідної інформації від банку-еквайєра ми в продовж 24 годин відправляємо Смарт Касу поштою на вказане вами відділеня, як правило доставка по Україні триває до 3 днів.

Чи є можливість замінити сенсорний екран в Смарт Касі?

Так, у випадку пошкодження дислею Смарт Каси його можна замінити. Залиште заявку через систему online-обробки звернень або зверніться до найближчого партнера, для пошуку скористайтеся сторінкою «Партнери»

Як підключити Смарт Касу до еквайрингу?

Якщо у Вас вже є рахунок у банку і він вас задовольняє, оберіть банк-еквайер серед наших банків-партнерів, що підтримують збереження рахунку вашого банку, та пройдіть процедуру оформлення еквайрингу згідно умов обранного банку після чого.
Якщо у вас немає рахунку оберіть будь який зручний для вас банк зі списку наших банків-партнерів та пройдіть процедуру оформлення згідно умов обраного банку.